Blog

4
Dub

Stalo se díky Patriotům: Leemon chce naučit celé Česko číst dětem

Stalo se díky Patriotům

Výsledkem Setkání Patriotů MSK nejsou jen hezké fotky, reportáže a nové kontakty. Na Patriotech se často dějí doslova zázraky. Vznikají zárodky vztahů, které se časem vyvinou do velkých projektů nebo přinesou nečekané příležitosti. Nechte si o tom vyprávět díky krátkým článkům z nové série Stalo se díky Patriotům. Třeba tady časem přibyde i váš příběh…

Leemon: Pro neziskovku Celé Česko čte dětem chystáme velkou kampaň

Na 8. Setkání Patriotů MSK vystoupili jako řečníci. Eva Katrušáková, zakladatelka neziskovky Celé Česko čte dětem a Martin Tošenovský, zakladatel agentury Leemon Concept si hned padli do oka. Je z toho spolupráce plná kreativity a odhodlání odkrývat i palčivá témata. Třeba závislost dětí na elektronice a důležitost vztahů v rodině.

Ředitel agentury Leemon Concept, David Novák, se s neziskovkou Celé Česko čte dětem potkal asi měsíc po Setkání Patriotů. V té době už bylo jasné, že řeč se bude točit hlavně o možnostech spolupráce. „Velice rychle jsme věděli, že do toho chceme jít,“ říká David Novák z Leemon Concept. „Činnost neziskovky Celé Česko čte dětem je pro nás hodně smysluplná. Sami máme děti a víme, jak důležité je se jim věnovat,“ dodává.

„Společné čtení upevňuje rodinné vztahy a všestranně dítě rozvíjí.“

Agentura připravila novou kampaň, která poběží celý rok. Komunikace má být mnohem naléhavější než dříve. Upozorní mimo jiné na to, že jsou děti stále více závislé na elektronice. Ta však dobré vztahy do rodiny nepřináší.

Pevné, důvěrné vazby budujeme jinde. Třeba nad knížkou. Děti neuvěřitelně rozvíjí, když mají možnost strávit 20 minut se svým předčítajícím rodičem a prožívat s ním knižní dobrodružství. Dokáží pak lépe komunikovat, řešit problémy, mají více kamarádů a obecně dosahují lepších výsledků.

„Televizní spot poběží na obrazovkách od května.“

Aktuálně probíhá natáčení televizního spotu, který na obrazovkách poběží od května. S kampaní se ale setkáme i jinde – v tištěných médiích, na internetu, i různých akcích.

V Leemon si spolupráci s neziskovkou pochvalují. „Naši lidi jsou rádi, protože se díky tomu dostanou k práci, kde mají o něco volnější ruku. Ohromně je to baví a na výsledcích to bývá znát,“ vysvětluje Novák. „Tahle kampaň jde vlastně proti konzumu, je to takový marketing proti marketingu. Důležité pro nás je, že kampaň řeší celospolečenský problém a má ambici něco zlepšit.“

Chcete se o kampani dozvědět víc? Sledujte sítě Neziskovky roku 2017 Celé Česko čte dětem a agentury Leemon Concept.

Chceš potkat nové lidi a příležitosti i ty? Přijď 26. dubna na 10. Setkání Patriotů MSK.

KOUPIT VSTUPENKU