Webinář: Zvládání náročných situací ve firmách
Jaké dopady má současná krize na firemní kolektiv? A jak v krizi komunikovat s podřízenými? Praktická doporučení, která teď přijdou vhod víc než kdy jindy.
Registrovat se Přidat do kalendářeKaždého z nás občas zastihne nějaká mimořádná situace, která svou intenzitou přesahuje přirozené schopnosti člověka vyrovnat se s ní. V těchto dnech rezonuje hlavně koronavirová krize, která má – jako každá jiná – také své psychické dopady. Ve spolupráci s JuiceUP jsme pro naše členy připravili webinář zaměřený na vlastní odolnost, zvládání krizí, a především jejich dopady na pracovní týmy.
Dozvíš se:
- Co jsou to náročné životní situace a jak nás ovlivňují?
- Jak o krizi komunikovat s podřízenými a jak mluvit se svými lidmi o emocích?
- Praktická doporučení, jak zvládat krizové situace v pracovních týmech a firemních kolektivech
- Jak se nezbláznit z home officu?
Webinář povedou dva psychologové s dlouholetými zkušenostmi se zvládáním krizových situací z oblasti ozbrojených sborů – Ivo Hrdina a Petr Beneš, kteří jsou zároveň spoluzakladatelé konzultační firmy JuiceUP. Webinář je určen primárně vedoucím pracovníkům, ale dobře poslouží i dalším zájemcům.
???? Datum a místo konání
úterý 28. 4. 2020, 10:00–12:00
on-line, odkaz pošleme chvíli před akcí na e-mail uvedený v registraci
???? Organizační pokyny
- Webinář s JuiceUP je kapacitně omezen na 15 účastníků.
- Protože je akce on-line, nebudeme tentokrát posílat networkingový seznam.