Blog

Webinář Zvládání náročných životních situací
16
Dub

Webinář: Zvládání náročných situací ve firmách

Jaké dopady má současná krize na firemní kolektiv? A jak v krizi komunikovat s podřízenými? Praktická doporučení, která teď přijdou vhod víc než kdy jindy.

Registrovat se Přidat do kalendáře

Každého z nás občas zastihne nějaká mimořádná situace, která svou intenzitou přesahuje přirozené schopnosti člověka vyrovnat se s ní. V těchto dnech rezonuje hlavně koronavirová krize, která má – jako každá jiná – také své psychické dopady. Ve spolupráci s JuiceUP jsme pro naše členy připravili webinář zaměřený na vlastní odolnost, zvládání krizí, a především jejich dopady na pracovní týmy.

Dozvíš se:

  • Co jsou to náročné životní situace a jak nás ovlivňují?
  • Jak o krizi komunikovat s podřízenými a jak mluvit se svými lidmi o emocích?
  • Praktická doporučení, jak zvládat krizové situace v pracovních týmech a firemních kolektivech
  • Jak se nezbláznit z home officu?

Webinář povedou dva psychologové s dlouholetými zkušenostmi se zvládáním krizových situací z oblasti ozbrojených sborů – Ivo HrdinaPetr Beneš, kteří jsou zároveň spoluzakladatelé konzultační firmy JuiceUP. Webinář je určen primárně vedoucím pracovníkům, ale dobře poslouží i dalším zájemcům.

???? Datum a místo konání

úterý 28. 4. 2020, 10:00–12:00

on-line, odkaz pošleme chvíli před akcí na e-mail uvedený v registraci

???? Organizační pokyny
  • Webinář s JuiceUP je kapacitně omezen na 15 účastníků.
  • Protože je akce on-line, nebudeme tentokrát posílat networkingový seznam.

JuiceUP

Registrovat se Přidat do kalendáře